Kolorowe Emocje od kuchni
Sukces Kolorowych Emocji mierzony jest nie tylko poprzez frekwencję w czasie
trwania imprezy. Jednym z ważniejszych punktów jest rozgłos medialny jaki wywołała
czwarta edycja organizowanej przez nas imprezy. A ten był słyszalny w całej
Polsce.
W pracach nad obsługą medialną imprezy zaangażowany był cały sześcioosobowy
dział mediów. Po trzech miesiącach mrówczej pracy zdobyliśmy rekordową
liczbę - 35
patronów medialnych. Niemal w każdym z 10 miast patronat jednocześnie objęli
przedstawiciele telewizji, radia, prasy oraz portalu internetowego. Oprócz
tego opiekę medialną otrzymaliśmy również od pism branżowych, kobiecych
oraz ogólnopolskiej
stacji telewizyjnej.
Po monitoringu mediów odnotowaliśmy 18 materiałów telewizyjnych, 60 radiowych
i tyle samo publikacji w prasie. Internauci zapowiedzi Kolorowych Emocji oraz
relacje z tej imprezy mogli znaleźć na ponad setce portali, kilkudziesięciu
forach internetowych oraz serwisach społecznościowych. Relacje z Kolorowych
Emocji w poszczególnych miastach znalazły się nawet na youtube.com.
Siła poczty pantoflowej po raz kolejny pokazała swoją moc. To tylko potwierdza
tezę, że jeżeli impreza jest ciekawa i dobrze przygotowana, informacje o niej
rozejdą się z prędkością błyskawicy. Liczba publikacji w mediach świadczy o
tym najlepiej.
|